maandag 21 september 2015

Review: The Wrong Society - She Destroyed Me (Market Square Records, 2015) (Garagerock)

The Wrong Society komt uit Hamburg, Duitsland en bestaat sinds de oprichting uit: Kai Becker - sologitaar en zang, Arne Kron - basgitaar en zang, Karsten Scholz - orgel en zang en Bernie Bernaise - drums.
De band maakte in 2014 hun debuut met een cassette en 7", die begin 2015 gevolgd werd door hun volgende 7", die ook nu weer in eigen beheer werd uitgebracht.
"She Destroyed Me", die in 2015 via Market Square Records verscheen, is de derde single van de band en de eerste, die niet in eigen beheer werd uitgebracht.

Op de A-kant, "She Destroyed Me", laat de band me genieten van een uitstekende uptempo garagerock song met een aanstekelijk ritme, waarin een lekker klinkend psychedelisch orgeltje zit (luister naar dit nummer via de yutube link onder de recensie) en op de B-kant, die "Without You" heet, krijg ik opnieuw een fantastische licht psychedelische garagerock song te horen en deze wordt in een gemiddeld tempo gespeeld.

The Wrong Society heeft met de single "She Destroyed Me" 2 schitterende psychedelische garagerock songs uitgebracht, die ik iedere liefhebber van dit genre en van psychedelische muziek kan aanraden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten